Zastosowanie telebimów

Obecnie jednymi z najbardziej nowoczesnych nośników reklamy są telebimy. To duże, pełnokolorowe ekrany, które składają się z diod LED – nie należy ich jednak mylić z podświetlanymi konstrukcjami. Gwarantują one niezwykle wyraźny obraz, doskonale widoczny z dużej odległości bez względu na panujące warunki atmosferyczne. Z niniejszego artykułu dowiemy się, jakie mają zastosowanie.

Branża reklamowa i nie tylko

Telebim, czyli interaktywny ekran jest wykorzystywany powszechnie do prezentowania różnorodnych materiałów promocyjno-reklamowych. Najczęściej taki obiekt montuje się w miejscach o dużej gęstości ruchu – np. w centrach dużych miast. Można tez z powodzeniem zainstalować go na firmowym samochodzie. Ponadto telebimy znajdują szerokie zastosowanie podczas okazjonalnych eventów odbywających się w plenerze (dni miasta, kina letnie itp.), koncertów oraz imprez o charakterze sportowym (mecze piłki nożnej, biegi). Dodajmy, że mogą służyć nie tylko do reklamowania produktów czy usług, ale też wyświetlania ważnych informacji, takich jak choćby rozkład jazdy pociągów czy notowania na giełdzie.

O autorze

Serwis Knowledge

Knowledge.co.pl to nowatorski serwis pełniący rolę zarówno portalu informacyjnego jak i poradnika. Dobry content, na każdy temat, na każdą okazję, dla wszystkich.

Bądź pierwszym komentującym!

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


*


jedenaście − sześć =