Zastosowanie dronów w marketingu

Współcześnie w branży marketingowej wykorzystuje się różne nowoczesne rozwiązania, pozwalające w znacznym stopniu wzmocnić przekaz promocyjny. Doskonałym przykładem są drony, czyli niewielkie, bezzałogowe statki powietrzne. Mogą one wykonywać loty zarówno samodzielnie (z wykorzystaniem autopilota), jak i być zdalnie sterowane przez operatora. Popularne jest w szczególności filmowanie z drona w celu stworzenia atrakcyjnego materiału reklamowego z lotu ptaka.

Skuteczny sposób na promocję marki

W marketingu nowoczesne drony są wykorzystywane zwłaszcza do nagrywania wszelkich materiałów promocyjnych i wizerunkowych (w jakości Full HD, a nawet 4K), a także tworzenia zaawansowanych animacji 2D oraz 3D. Poza tym nierzadko pełnią rolę nośników reklamy podczas dużych wydarzeń plenerowych – wystarczy umieścić na takim urządzeniu logo marki albo przyczepić do niego baner z odpowiednim sloganem. Jak by tego było mało, dron można z powodzeniem zastosować przy kreowaniu ciekawego show dla publiczności. Na rynku są bowiem dostępne specjalne modele zdolne do przeobrażania się w trójwymiarowe kule i inne oryginalne kształty.

O autorze

Serwis Knowledge

Knowledge.co.pl to nowatorski serwis pełniący rolę zarówno portalu informacyjnego jak i poradnika. Dobry content, na każdy temat, na każdą okazję, dla wszystkich.

Bądź pierwszym komentującym!

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


*


jeden × trzy =