Wybór reklamy typu outdoor do promocji usług danej firmy

Współcześnie istnieje wiele form promocji i reklamy własnej firmy. Choć dużą część marketingu przejął Internet, to reklamy nadal można spotkać jeszcze w telewizji, radio, gazecie, czy w przestrzeni publicznej. Reklamy, które można spotkać na ulicy w mieście, przy drodze czy na budynkach to reklamy zewnętrzne typu outdoor. Stale cieszą się popularnością, gdyż umieszczone w strategicznych miejscach, atrakcyjnej lokalizacji i dobrze zaprojektowane mogą przyciągnąć wzrok tysięcy przechodniów i zachęcić ich do skorzystania z usług, czy produktów firmy. O czym należy pamiętać w przypadku wyboru takiej reklamy?

Wynajem billboardu

Chcąc ulokować swoją reklamą na nośniku zewnętrznym, trzeba oczywiście wynająć legalną powierzchnię reklamową od właściciela nośnika. Trzeba więc dokładnie prześledzić lokalizację billboardów, jakimi dysponują firmy wypożyczające nośniki. Najlepiej wybrać firmę, która dysponuje tablicami w kilku miastach o dużej liczbie ludności, z atrakcyjnymi lokalizacjami. Jeśli przedsiębiorstwo świadczy usługi na terenie Dolnego Śląska, to wówczas dobrym pomysłem będzie wynajęcie tablicy w Legnicy, Wrocławiu, Głogowie, Lubinie, Bolesławcu, Jeleniej Górze i innych większych miastach na terenie tego województwa. Trzeba również rozważyć jakiego typu tablica będzie najkorzystniejsza, czy wolnostojąca, przestawna, czy może umiejscowiona na budynkach. Ceny wynajęcia bilbordów oczywiście będą się od siebie różnić w zależności od wielkości powierzchni reklamowej, lokalizacji nośnika oraz jego typu. Najlepiej, więc poprosić indywidualnie firmę o wycenę usługi.

O autorze

Serwis Knowledge

Knowledge.co.pl to nowatorski serwis pełniący rolę zarówno portalu informacyjnego jak i poradnika. Dobry content, na każdy temat, na każdą okazję, dla wszystkich.

Bądź pierwszym komentującym!

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


*


5 − 1 =