Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Prezenty dla klientów oraz kontrahentów stały się normą. Takie obdarowywanie nabiera na sile szczególnie w okresie świątecznym, gdy handlowcy różnych przedsiębiorstw odwiedzają stałych współpracowników, wręczając im  obfite kosze oraz torby wyładowane drobiazgami. Najczęściej są to słodycze, luksusowe produkty spożywcze, alkohole oraz gadżety reklamowe, ale takie upominki szykują wszyscy, więc nasz prezent nie wyróżni się na tle innych, a co za tym idzie, nie zostaniemy zapamiętani. Jak zatem trafić do serca klienta, by nasza marka wyryła się złotymi literami w jego pamięci?

Akcesoria, które podbiją serca

Upominki, które dajemy klientom, powinny nawiązywać w jakiś sposób do naszej działalności. Jedni skupiają się na oferowanych produktach i np. zapakują smakołyki w wyprodukowane przez siebie kartoniki ozdobne, a inni zwrócą większą uwagę na promocję regionu, w którym działają. Dla firm mających siedziby na wybrzeżu idealnym pomysłem będą gadżety z bursztynem. Mogą to być otwieracze do butelek, efektowne spinki do mankietów, wisiorki, lub nawet zakładki do książki. Wręczając coś takiego, na pewno zostaniemy bardzo pozytywnie zapamiętani, a adresat prezentu chętnie będzie używał takiego drobiazgu na co dzień.

O autorze

Serwis Knowledge

Knowledge.co.pl to nowatorski serwis pełniący rolę zarówno portalu informacyjnego jak i poradnika. Dobry content, na każdy temat, na każdą okazję, dla wszystkich.

Bądź pierwszym komentującym!

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


*


9 − 4 =