Jak wypromować ważne wydarzenie?

Coworking or education. Young casual woman working with laptop at modern office, colleagues discuss ideas on background, copy space

Gdy jesteśmy organizatorami ważnego wydarzenia, chcemy, by przyszło na nie jak najwięcej osób. Nie ważne, czy to zawody sportowe, uroczysty bankiet, czy seminarium motywacyjne. Dzisiaj, by przyciągnąć ludzi w dane miejsce musimy dobrać naprawdę mocne argumenty oraz pokazać się we wielu miejscach. Często marketerzy stosują tak zwany efekt skali, licząc na to, że im więcej osób zobaczy reklamę, tym na większą ilość ludzi zdołają zadziałać.

Nowoczesny marketing polega jednak głównie na targetowaniu, czyli docieraniu do ścisłego grona odbiorców. W tym celu promując ważne wydarzenie, możemy wykorzystać słupy reklamowe Inventini i umieścić na nich odpowiednie grafiki promocyjne. By były one skuteczne, powinny się wyróżniać, ale nie być też zbyt nachalne i krzykliwe, bo taka forma promocji może tylko zniechęcić odbiorców do udziału w naszej imprezie.

Promocja przez internet

Równie ważna co reklama w realnym świecie, jest też promocja w tym wirtualnym. W tym celu najlepiej zacząć od założenia profilu dla naszej akcji w portalu społecznościowym. Możemy utworzyć też grupę, na którą powinno zapisać się jak najwięcej osób, zainteresowanych udziałem w wydarzeniu. By tak się stało, powinniśmy dać im bonusy, które zachęcą do udziału w imprezie.

Mogą to być na przykład zniżki na bilety wstępu, czy bony rabatowe na pamiątki. Pamiętajmy, że profil powinien być prowadzony do samego końca, czyli do momentu startu eventu, a po jego zakończeniu nadal warto utrzymywać kontakt z uczestnikami imprezy.

Tekst powstał we współpracy z Inventini.

O autorze

Serwis Knowledge

Knowledge.co.pl to nowatorski serwis pełniący rolę zarówno portalu informacyjnego jak i poradnika. Dobry content, na każdy temat, na każdą okazję, dla wszystkich.

Bądź pierwszym komentującym!

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


*


13 − 2 =