Co to jest program lojalnościowy?

Budowanie rozpoznawalności marki oraz zdobywanie zaufania klientów ma ogromne znaczenie w prowadzeniu własnej działalności. Bez względu na jej wielkość warto zadbać o to, aby skutecznie przyciągnąć nowych klientów oraz zdobyć lojalność tych, którzy korzystali już z naszych usług lub kupowali nasze towary. Jednym z takich sposobów są różnego rodzaju programy lojalnościowe.

W jaki sposób działają programy lojalnościowe?

Program lojalnościowy polega głównie na zbieraniu punktów, które klienci mogą wymienić na określone produkty lub inne benefity. Punkty te można zbierać zarówno wirtualnie w aplikacji mobilnej, jak i fizycznie np. w postaci naklejek. Bardzo często firmy wdrażające programy lojalnościowe przyznają różnego rodzaju benefity nie tylko za samo dokonywanie zakupów lub korzystanie z usług, ale także za konkursy, aktywność w postaci wystawiania opinii itd. Głównym celem działania takich programów jest zwiększenie zaangażowania klientów, który biorąc udział w programie lojalnościowym czują się związani z daną marką i są zdecydowanie bardziej skłonni do dokonywania zakupów. Planując wdrożenie takiego rozwiązania w swojej firmie trzeba przede wszystkim w pierwszej kolejności określić cel, jaki chcemy osiągnąć, a także grupę docelową. Trzeba również określić w jaki sposób następować będzie zbieranie punktów oraz co dokładnie można za nie otrzymać. Jednym z takich programów jest LoyaltyClub, który oferuje swoim klientom aplikację mobilną, która jest bardzo intuicyjna oraz wygodna w korzystaniu.

O autorze

Serwis Knowledge

Knowledge.co.pl to nowatorski serwis pełniący rolę zarówno portalu informacyjnego jak i poradnika. Dobry content, na każdy temat, na każdą okazję, dla wszystkich.

Bądź pierwszym komentującym!

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


*


14 − 10 =